Маркетинг в закладах освіти

Розвиток компетенцій застосування сучасних інструментів маркетингового просування закладів професійної освіти

Чи складається у потенційних абітурієнтів правильне враження, коли вони вперше бачать інформацію про заклад професійної освіти чи відвідують його веб-сайт?

Всі заклади професійної освіти та коледжі змагаються за увагу потенційних учнів. Конкуренція зростає, і студенти, як ніколи, уважно вибирають, де їм навчатися. Як залучити їх до себе? Як переконати здобувати професію саме у закладі професійної освіти? На ці питання отримували відповіді учасники навчальних тренінгів на тему “Сучасні інструменти маркетингу у закладах професійної освіти”.

В межах місцевого партнерства зайнятості проведено два комплексних навчальних курси для адміністрації, викладачів та майстрів виробничого навчання Вищого професійного училища №22 м. Сарни та Млинівського державного технолого-економічного коледжу.

В межах курсу учасники отримали навички підтримки постійного потоку абітурієнтів з року в рік, впроваджуючи правильні маркетингові стратегії. Тренерами підготовлено узагальнені рекомендації з просування закладу освіти.

Програмою тренінгів передбачено:

  1. Ознайомлення представників закладів ПТНЗ з тенденціями сучасного маркетингу, формування розуміння про важливість якісного маркетингу для успішності закладу
  2. Аналіз маркетингу навчального закладу в ході колективної роботи – заповнення маркетингового брифу. Визначення вузьких місць і системних неузгодженостей.  
  3. Сегментування ринку споживачів, аналіз потреб клієнтських сегментів, створення ціннісних пропозицій для різних сегментів. Аналіз конкурентів. 
  4. 8 – Р маркетинг, адаптований під потреби навчального закладу.  
  5. Опанування мистецтва створення різних типів контенту: текстового, графічного, фото- та відеоконтенту. Освоєння професійних сервісів для створення якісного візуального контенту: Канва, Крелло. 
  6. Формування уявлення про інфраструктуру просування навчального закладу та освітніх послуг в інтернеті: сайт, пошуковики, відеохостинги, соціальні мережі, месенджери. 
  7. Вивчення принципів та інструментів платного просування послуг в інтернеті.
  8. Докладний розбір переваг та недоліків сайтів навчальних закладів, зі створенням ТЗ для подальшого редизайну (в разі потреби) або суттєвого покращення для зручності потенційних клієнтів. 
  9. Ознайомлення з іншими видами маркетингу навчального закладу: виготовлення поліграфічної продукції та зовнішньої реклами, івент-маркетинг, презентації в школах, конференції в Зум, продаж супутніх послуг, колаборація з партнерами.