Андрій Родкін
Переможець першої фази конкурсу бізнес-планів МОП у Млинові. Співзасновник торгової марки «Glamping UA». Один із перших виробників і постачальник глемпів в Україні. Glamping UA створює розкішні намети, облаштовані на кшталт номеру у преміум-готелі. Місія бізнесу - привезти в Україну глемпінг, суперпопулярний у світі вид туризму та подарувати вражаючий досвід від розкішного відпочинку на природі.

На момент реєстрації на участь у конкурсі бізнес-планів Андрій уже мав готову до втілення ідею. Після кількох подорожей країнами ЄС відкрив для себе цікавий напрямок туризму – проживання у глемпах. Так загорівся ідеєю виготовляти подібні речі в Україні. Першочергово, розробив проект люксового будиночку для проживання на природі з усіма елементами міського комфорту.
Участь у конкурсі бізнес-планів
“Перед участю у навчанні був сповнений скептики. На той момент, чесно кажучи, в мене було відчуття, що нічому новому я не навчуся. Але я помилявся, адже для себе систематизував знання та зміг підготувати повноцінний бізнес-план та розпочати роботу”
Андрій Родкін, переможець конкурсу бізнес-планів
Участь у навчанні допомогла трансформувати ідею в бізнес модель, а можливість отримання фінансової підтримки стимулювала до дії. Так Андрій розпочав активну фазу реалізації бізнес-плану. Для початку необхідно було організувати процес виробництва глемпів. Збирання якісного будиночка потребувало кілька десятків вузлових деталей, які дрібними партіями виготовлялися на замовлення, що суттєво підвищувало кінцеву собівартість готового продукту. Завдяки ґрантовій підтримці було закуплено комплект інструментів та обладнання, які дозволили організувати виробництво металевих та дерев’яних вузлових елементів самостійно. Вже через рік після старту Андрій планує створення нових робочих місць.
Невелике виробництво було організовано поблизу Млинова у приміщенні, що належить партнерові по бізнесу. При цьому цільові клієнти, які купують глемпи знаходяться по всій країні (з недавнього часу і за кордоном). Тому для надання комплексної послуги додатково залучається бригада монтажників, які вже в 2021 році встигли попрацювати в Київській, Одеській, Херсонській та Закарпатській областях. На початок другого року роботи, Андрію вдалося вийти на показники продажів, які були прогнозовані в його бізнес-плані. Звісно, позитивно на розвиток ринку вплинули карантинні обмеження, пов’язані із COVID-19, адже попит на проживання на природі в межах країни виріс в рази.
Щоб розпочати власну справу та вийти на ринок необхідно ретельно прорахувати окремі кроки з впровадження ідеї та знайти відносно невеликий обсяг інвестицій, щоб мати змогу конкурувати по ціні. Маючи гарну ідею, її реалізацію можна здійснити з мінімальними інвестиціями, а для успіху потрібні організаційні навички та вміння вести переговори з партнерами.
Приклад Андрієвих глемпів доводить що власну справу можна розпочати з невеликих інвестицій, і для цього треба:
- Згенерувати хорошу ідею, і мати рішучість її втілювати;
- Добре прорахувати окремі кроки з її впровадження;
- Бути готовим змінюватися, навчатись новому.
Значну частину цього можна досягнути завдяки участі у програмах навчання “Розпочни та вдосконалюй свій бізнес”, що розроблена Міжнародною організацією праці та впроваджується в Україні.
Матеріальна підтримка в межах гранту на започаткування власної справи
Як виглядає готовий продукт
Контакти:
- Веб-сайт: glamping.com.ua
- Телефон: +380 67 406 00 38
- E-mail: info@glamping.com.ua